امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

افتتاحیه کاروان قرآنی انتظار در میناب

میناب نیوز:کاوران قرآنی انتظار با هدف حفظ ارزش های اسلامی و آموزه های قرآنی در قالب محافل انس با قرآن در آغازین حرکت، محفلی با حضور بانوان قرآنی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی میناب برگزار کرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب، سه شنبه 21 آذر 91، به همت امور بانوان تبلیغات اسلامی محفل انس با قرآن با حضور قاریان، بانوان هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی، خانه های قرآنی، مداحان، حافظین نوجوان قرآنی و مسئولین دستگاههای اجرایی برگزار شد.

حجت الاسلام محمد بنی خزاعی رییس تبلیغات اسلامی ضمن خیر مقدم، برگزاری محفل انس با قرآن در قالب کاروان قرآنی را دومین اقدام قرآنی تبلیغات اسلامی میناب در سال جاری خواند و گفت: این کاروان بصورت هفتگی در مساجد و حسینیه ها و همچنین در مدارس و دانشگاهها حضور می یابد.

در ادامه ریاضی معاون فرماندار در بخش از سخنان خود گفت: قرآن کتابی است که هیچ وقت قدیمی نمی شود و همیشه چه در چهارصد سال پیش و تا به الان به روز و نو است.

وی افزود: در قرآن بخش های مختلفی در خصوص زندگی ما انسانها به آن اشاره شده که یقیناً برای بهتر زندگی کردن می باشد و از این کتاب الهی باید به گونه ای استفاده کرد که در آخرت شرمنده آن نباشیم و شفیع ما باشد.

این محفل قرآنی که با رویکرد افراد به ویژه نسل جوان به معارف قرآن کریم و خاندان وحی(ع) برگزار شد قاریان با قرائت کتاب آسمانی نور کلام وحی را در دلها طنین انداز کردند.

سخنرانی قرآنی، حزب خوانی، پخش کلیپ های قرآنی و نکات آموزنده و استفاده از حافظین نوجوان از جمله برنامه های کاروان قرآنی ا نتظار بود.

گفتنی است دستوالعمل های قرآنی مبنی بر حرکت کاروان قرآنی انتظار در مساجد و حسینیه ها با حضور هیئات مذهبی و خانه های قرآنی در این محفل توزیع شد.

شایان ذکر است این کاروان بصورت هفتگی در روستاها و شهرهای این شهرستان جهت برگزاری محافل قرآنی حضور می یابد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1331

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge