امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

مسابقات شطرنج کشوری در هرمزگان

میناب نیوز :مسابقات شطرنج کشور در هرمزگان برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از سوی هیئت شطرنج استان و با همکاری فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران و اداره کل ورزش و حوانان هرمزگان مسابقات اپن شطرنج یادواره مرحوم حمزه گله داری از پیشکسوتان این رشته ورزشی با شرکت 90 نفر شرکت کننده به مدت یک هفته در خانه شطرنج بندرعباس برگزار که پس از یک هفته رقابت اقایان همایون توفیقی از استان گیلان مقام اول و محمد میران خادمی و پویان دوستکام از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند . 

امین چنگالی از لرستان چهارم و صاحب علی عطانژاد از اذربایجان پنجم شدند .

در مراسم اختتامیه این مسابقات دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به توطئه دشمنان اسلام اظهار داشت: همه ما بخصوص جامعه ورزشی باید با حضور در صحنه پشت سر ولایت حرکت نماییم و با انسجام و وحدت افکارهای دشمنان اسلام را خنثی سازند . 

متولی ورزش استان با اشاره به اهمیت بازی فکری شطرنج از حضور بزرگان شطرنج در این مسابقات تشکر و قدردانی نمود و برگزاری این گونه مسابقات را بسیار مهم و با اهمیت و گامی در جهت توسعه و پیشرفت استان دانست .

در پایان به 20 نفر از نفرات برتر رده های مختلف سنی جوایز و احکام قهرمانی توسط مدیرکل ورزش و جوانان وسالاری دبیر هیت شطرنج استان اهدا شد .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 346

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge