امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

بازدید رئیس فدراسیون اسکیت از هرمزگان

میناب نیوز:رئیس فدراسیون اسکیت از هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان دکتر فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی اسلامی ایران جهت بازدید از وضعیت اسکیت در استان وارد بندر عباس شد و در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان به همراه نایب رئیس و دبیر و خزانه دار فدراسیون و نظری ریس هیئت اسکیت با دانشور متولی ورزش استان دیدار نمودند .

 در ادامه دانشور به رئیس فدراسیون و همراهان خیر مقدم گفت و حضور آنها را برای ورزش اسکیت با اهمیت دانست و موقعیت و وضعیت اسکیت هرمزگان را تشریح نمود و خواستار مساعدت بیشتر فدراسیون در جهت رفع مشکلات اسکیت این استان گردید .

 سپس رئیس فدراسیون اسکیت ضمن تشکر از دانشور اظهار داشت: با بررسی های به عمل امده در این منطقه همکاری و همدلی خوبی بین دستگاه ورزش و هیئت های ورزشی خصوصا اسکیت و جود دارد و از زحمات مدیرکل به این رشته تشکر نمود و جایگاه اسکیت استان را جز هیئت برتر کشور برشمرد .  

سپس مجمع سالیانه هیئت اسکیت استان هرمزگان با حضور 20 از اعضای مجمع تشکیل شد ابتدا خادمی معاون ورزشی اداره کل ضمن خیر مقدم به حاضرین اهداف مجمع سالیانه را تشریح نمود .

 در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان طی سخنانی اظهار داشت: رشته نوپای اسکیت هرمزگان با یاری خداوند و حمایتهای دکتر گودرزی مقام عالی وزارت و معاونین ایشان و استاندار هرمزگان پیشرفتهای بسیار خوبی داشته و در سطح کشور و برون مرزی جایگاه مطلوبی دارد .

 وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان گفت: همه ما باید در جهت بسط و اشاعه در عرصه ورزش استان تلاش کنیم و ریس هیات را یاری نماییم و همه امکانات اداره کل در سراسر شهرستانها در اختیار هیئت های ورزشی قرار دهیم و اعضای مجمع به طور مرتب بر کار و عملکرد هیئت ها تظارت داشته باشد تا فعالیتها به صورت مطلوب پیش رود .

سپس نظری رئیس هیئت اسکیت گزارشی از وضعیت مالی در سال 92 را بیان داشت و ترازنامه و هزینه ها و درامدها را برای اعضا تشریح که مورد موافقت و تصویب اعضا قرار گرفت .  

در پایان فریبا محمدیان از حضور در استان هرمزگان وشرکت در مجمع سالیانه هیئت ابراز رضایت نمود و از حضور میرکل و معاونین اداره کل و اعضا مجمع را فرصتی مناسب برای رشد این این رشته ورزشی دانست و گفت: فدراسیون علی رغم مشکلات و تنگناهای مالی تلاش خواهیم نمود در حد توان و امکانات در خدمت ورزش استانها کشور باشد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 415

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge