امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

دانش آموزان بسیجی با دانش خود از کشور دفاع کنند

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : دانش آموزان بسیجی با دانش خود از کشور دفاع کنند.

به گزارش میناب نیوز،علیرضا پاکدامن در نشست هم اندیشی نخبگان علمی و هنری دانش آموزان بسیجی که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزارشد ضمن تبریک روز بسیج دانش آموزی اظهار کرد : بسیج دانش آموزی نماد آموزش با برنامه های مدون و همراه با ایجاده پایگاه های علمی در سطح کشور است.

وی ادامه داد : بسیج یک مجموعه منسجم و آگاه به مسائل کشور است و افزود : بسیج با حضور قدرتمندانه و موفق خود در عرصه های مختلف کشور ، مردم را به آینده امیدوار کرده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهدای بسیجی کشورمان خاطرنشان کرد : امینت و موفقیت ایران اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی مدیون خون این شهدا هستیم.

وی در ادامه گفت: این رشادت ها وایثارگری های شهدا، وظیفه ما و به ویژه شما نخبگان بسیجی را درحفظ ایران اسلامی براساس آرمان های شهدا سنگین ترمی کند .

معاون استاندار هرمزگان ، امروز شما دانش آموزان بسیجی با تحصیلات خود در رشته های مختلف و کسب رده های علمی در منطقه و کشور با دانش خود از کشور دفاع کنید.

وی دربخش پایانی سخنان خود با بیان این مطلب که شعار دولت تدبیر و امید ، تدبیر است از دانش آموزان بسیجی خواستند هر کاری را با اندیشه و تدبیرانجام دهند.

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1521

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge