امروز: پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 برابر با 09 می 2024

مراسم توديع و معارفه مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري هرمزگان / اداره كل سياسي و انتخابات استانداری نقش و جایگاهی مهم و بی بدیل دارد

میناب نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نقش و جايگاه اداره كل سياسي و انتخابات استانداری را بي بديل و مهم ارزيابي کرد.

به گزارش میناب ینوز : بهروز اكرمی در مراسم توديع و معارفه مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري هرمزگان، عنوان کرد: انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در سطح استان هرمزگان به شکلی سالم، قانوني و به دور از هرگونه شائبه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این راستا اداره كل سياسي و انتخابات استانداری هرمزگان نقش و وظایف خود در برگزاری انتخابات را به خوبی ایفا کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نقش و جايگاه اداره كل سياسي و انتخابات استانداری را بي بديل و مهم ارزيابي کرد و افزود: تبيين سياست هاي عمومي دولت از طريق فرمانداران و بخشداران و همچنين تهيه ، تدوين و اجراي طرح هاي مرتبط با تقسيمات كشوري از جمله وظايف ذاتي و كاركردهاي ويژه اين دفتر است.

در پايان این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تقدير و تشكر از فعاليت ها و خدمات 30 ساله خلیل منتقمي فر مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان كه به افتخار باز نشستگي نائل آمد، عليرضا پاكدامن را به عنوان سرپرست دفتر سياسي و انتخابات استانداری معرفي کرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1821

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge