امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

باید نگاه ویژه ای برای توسعه شهرستان میناب شود

میناب نیوز:رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: باید نگاه ویژه ای برای توسعه شهرستان میناب شود.

به گزارش میناب نیوز،علی اصغر جهانگیر در جلسه شورای اداری شهرستان میناب با اشاره به سفر به استان هرمزگان و شهرستان میناب اظهار کرد: هدف توسعه عدالت و امنیت پایدار در کشور است.وی با بیان اینکه نگرانی مردم از فقر و امکانات رفاهی است افزود : همه امور در سایه حضور مردم در صحنه و پیگیری های مردمی حل و فصل خواهد داشت .

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور دربخش دیگری از سخنان خود گفت: میزان امکانات در شهرستان میناب نیمی از امکانات مرکز استان هرمزگان است و باید نگاه ویژه ای برای توسعه این شهرستان شود.

وی با اشاره به ویژگی اخلاقی مردم استان هرمزگان تصریح کرد: مردم این استان مردم با گذشت و امانت دار هستند.

جهانگیر افزود: مشکلات اقتصادی مهمترین دغدغه مردم است و باید فعالیت های اقتصادی و اشتغال در شهرستان میناب افزایش یابد.

وی با بیان این مطلب که کمبود امکانات اولیه نباید باعث نارضایتی های مردمی شود گفت: با افزایش امکانات اولیه در مناطق محروم کشور نارضایتی های مردمی را  در این مناطق بر طرف می کنیم .

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همچنین تصریح کرد: هدف سفر افزایش رضایت مردم در استان هرمزگان و شهرستان میناب در بخش های اداری و قضائی است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نامه های مردمی گفت: نامه های مردمی رسیدگی خواهد شد و در جهت حل مشکلات آنها اقدام خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میناب نیز در این نشست گفت: شهرستان میناب یک شهرستان ولایی در استان هرمزگان و شناسنامه انقلاب در استان است.

وی افزود: شهرستان میناب دومین شهرستان پر جمعیت استان هرمزگان است و نیروی انسانی خوبی در بخش های مختلف کشور دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب  اظهار کرد: شهرستان میناب قطب تولید کشاورزی و میگوی استان هرمزگان می باشد.

وی افزود: با اتحاد و تلاش مضاعف مدیران شهرستان میناب و با وجود تحریم های ظالمانه چهره گلستان استان را درخشان تر خواهیم کرد.

احمدی همچنین تصریح کرد: برنامه های خوبی در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی ، عمرانی و آموزشی در شهرستان میناب در حال انجام است که شاهد توسعه این شهرستان خواهیم شد.

وی در بخش پایان سخنان خود با اشاره به مسافت بخش توکهور شهرستان میناب تا مرکز شهرستان خواستار ایجاد شعبه دادگاه در این بخش از شهرستان شدند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2882

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge