امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

از سرمایه گذار و کار آفرین در هرمزگان حمایت مالی و قضایی می شود

میناب نیوز: رئیس قوه قضاییه گفت :از سرمایه گذا و کار آفرین در هرمزگان حمایت مالی و قضایی می شود.

به گزارش میناب نیوز،آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، زمینه هر توسعه یافتگی در استان را در گروی وحدت و انسجام همه مدیران و مردم و بخش‌ها و کنشگران فعال در عرصه اجتماعی عنوان کرد.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر توجه به اقتصاد دریا، ادامه داد: این موضوع بسیار می‌تواند اشتغالزا باشد و باید در این زمینه تلاش کرد.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: حتما باید به رونق تولید و رونق اشتغال که به عنوان دو محور اساسی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و نیاز جدی کشور است، توجه شود.

وی با بیان اینکه در این جنگ اقتصادی ما می‌توانیم مبتنی بر داشته‌هایمان مقاومت و ایستادگی کنیم، ادامه داد: هرجا که عزیزان در هر حوزه‌ای فعال شدند توانسته‌اند و منشاء برکاتی شده است.

آیت الله رئیسی در ادامه بیان کرد: هرجا که جوانان وارد شدند و اراده همراه آن بوده است در آنجا پیروزی همراه بوده است.

آیت الله رئیسی اذعان کرد: زمینه حمایت از سرمایه گذار و کارآفرین کاملا در استان هرمزگان مهیا است. حمایت مالی؛ یعنی اگر در بانک پولی است و اگر تسهیلات بانکی است به او پرداخته شود، حمایت حقوقی یعنی قانون از او حمایت کند و در زمینه حمایت قضایی اگر سر و کارش افتاد، واقعا از او حمایت شود.

رئیس قوه قضاییه در ادامه عنوان کرد: ما در سازمان بازرسی کل کشور یک دفتری تحت عنوان دفتر حمایت از سرمایه گذاران داریم و اگر سرمایه گذار و کارآفرینی مراجعه کرد و مشکلی داشته واقعا باید رفع شود.

وی افزود: باید به کارآفرینان و سرمایه گذاران میدان بدهیم تا بتوانند کاملا زمینه ورود برای سرمایه گذاری و کارآفرینی را مهیا کنند.

وی تصریح کرد: ما باید به سرمایه گذاران و کارآفرینان میدان دهیم تا بتوانند برای سرمایه گذاری و کارآفرینی ورود کنند.در نقاطی مثل بندرعباس و نقاط مشابه کار کنیم تا سرمایه گذاری و کارآفرینی صورت گیرد.

رئیس قوه قضاییه پیرامون مسئله قاچاق با بیان اینکه همه باید مدعی مبارزه با قاچاق سازمان یافته باشیم، ادامه داد: قاچاق سازمان یافته، رونق تولید را تهدید می‌کند و همه باید برای مبارزه با آن اقدام کنند.

وی از رئیس کل دادگستری هرمزگان خواست که دادسرا و دادگاه ویژه مبارزه با قاچاق کالا در این استان فعال و از دیدگاه‌های متخصصان در این میدان استفاده شود.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن استقبال از سخنان و پیشنهاد استاندار هرمزگان در خصوص حمایت از مدیران شجاع، تاکید کرد: دستگاه قضایی حتماً از مدیران با جرات، شجاع، مبتکر و خلاق حمایت می‌کند و مدیران ما باید با جرات وارد میدان شوند چون ما در جنگ اقتصادی هستیم و نیازمند مدیرانی هستیم که تحریم را با ابتکار و خلاقیت دور بزنند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه مدیران شجاع، بادرایت و خلاق با ابتکار و خلاقیت می‌توانند بسیاری از تحریم‌ها را دور بزنند، اظهار داشت: دستگاه قضا از مدیران شجاع حمایت می‌کند چراکه اعتقاد دارد مدیران اگر با قدرت و شجاعت جمع شوند، گره‌های زیادی از مشکلات مردم برطرف می‌شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2883

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge