امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

استان هرمزگان در خصوص پدافند غیر عامل نمونه کشوری شده است / از استاندار هرمزگان تجلیل می شود

میناب نیوز: رئیس حقوقی و بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: استان هرمزگان در خصوص پدافند غیر عامل نمونه کشوری شده است.

به گزارش میناب نیوز، محمد علی قمی در نشست شورای پدافند غیر عامل شهرستان میناب در سالن اجتماعات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به پدافند غیر عامل در کشور اظهار کرد: در استان ها 7 قرارگاه در این زمینه فعال هستند و در حال برنامه ریزی هستند.

وی افزود: تمام نهاد ها باید تهدید ها را در حوزه پدافند غیر عامل را جدی بگیرند و تمام مراکز حیاتی و حساس را شناسایی و در جهت حفاظت آنها برنامه ریزی کنیم .

رئیس حقوقی و بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین با بیان این مطلب که تهدید های اقتصادی و سایبری بسیار مهم هستند خواستار فرهنگسازی و آگاه سازی جامعه در این زمینه  شدند.

وی گفت: دانشگاه ها ،مجتمع آموزش عالی ، آموزش و پرورش و دیگر نهادها نسبت به آموزش جامعه هدف خود اقدام کنند.

وی در بخش پایان سخنان خود تصریح کرد: استان هرمزگان در خصوص پدافند غیر عامل نمونه کشوری شده است و بزودی از استاندار هرمزگان تجلیل خواهد شد.

محمد احمدی نیز در این شست با اشاره به نقش آموزش در پدافند غیر عامل اظهار کرد: در سال جای بیش از 80 کارگاه آموزشی در زمینه پدافند غیر عامل در شهرستان میناب برگزار شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در استان و شهرستان میناب جهت احیا دشت میناب ، باغ ها در این شهرستان در حال نوسازی و تجهیز به آبیاری نوین هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که در سال جاری 41 مانور در شهرستان میناب برگزار شده است تصریح کرد: برنامه های صد گانه شامل نمایشگاه ، مانور ، کلاس های آموزشی و دیگر برنامه در هفته پدافند غیر عامل این شهرستان برگزار می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2896

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge