امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

وداعی تلخ و غم انگیز در شهرستان میناب / نبود اشتغال پایدار در شهرستان انقلابی میناب

میناب نیوز : نبود اشتغال پایدار در شهرستان انقلابی میناب مردم این شهرستان را رنج می دهد.

به گزارش میناب نیوز ، شهرستان میناب یعنی انقلاب استان هرمزگان ، یعنی انقلاب جنوب کشور ، ولی چنان مظلوم واقع شده است ، که در تمام سواحل شهرستان های استان هرمزگان با عنوان های مختلف اسکله احداث شده است ولی در شهرستان انقلابی میناب ساخته نشده است .

در بخش صنعت نیز در شهرستان بندرعباس و دیگر شهرستان های استان کارخانه های بزرگی احداث شده است ولی در شهرستان انقلابی میناب حتی یک کارخانه بزرگ احداث نشده است .

فرودگاه میناب سال ها است به امان خدا رها است و اقدام عملی برای توسعه و فعال سازی آن صورت نمی گیرد .

در حوزه های دیگر از جمله منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد ، در دیگر شهرستان های استان هرمزگان ایجاد شده است ولی در دومین شهرستان استان هرمزگان ایجاد نشده است .

در حوزه بهداشت و تامین اجتماعی ، استان خوزستان هفت بیمارستان تامین اجتماعی دارد ولی هنوز هرمزگان یک بیمارستان تامین اجتماعی دارد و مردم سال هاست که منتظر آغاز احداث بیمارستان تامین اجتماعی در مرکز شرق هرمزگان ( شهرستان میناب ) هستند .

در جنوب استان فارس و سیستان و بلوچستان اداره کل راه و شهرسازی ایجاد شده است ولی تا به امروز با توجه استقرار معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب هنوز این اداره کل در میناب ایجاد نشده است .

در حوزه آموزش استان کرمان ۵ دانشگاه علوم پزشکی مستقل دارد ولی استان هرمزگان یک دانشگاه علوم پزشکی مستقل ، ولی تا به امروز هنوز مجتمع آموزش عالی سلامت میناب به دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان ارتقا پیدا نکرده است .

در حوزه ها راه های اصلی شهرستان میناب نبود جاده کمربندی ، و نبود جاده اصلی دوبانده در درون شهرستان میناب و بیرون شهرستان به سمت شهرستان جاسک ، بشاگرد و ...و احداث چندین پل بروی رودخانه میناب از مشکلات در این حوزه است .

این چند جمله بخشی از مشکلات مردم انقلابی میناب است .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : شمار فوتی‌های تصادف عصر دیروز جاده میناب به سیریک به هشت تن افزایش یافت.

مجید سلحشور اظهار کرد : در این حادثه که ساعت هفده و ۳۰ دقیقه در محدوده روستای کلاوی سیریک رخ داد، براثر برخورد یکدستگاه نیسان با پژو پارس، شش تن در دم جان باختند.

وی افزود: دو مصدوم این حادثه نیز که در بیمارستان ابوالفضل میناب بستری بودند، دیشب فوت کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در پایان گفت: هفت نفر از فوت شدگان این حادثه از اعضای یک خانواده بودند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3598

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge