امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

بهره برداری از مرکز ام آر آی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب

   میناب نیوز: در دومین روز از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان هرمزگان مرکز ام آر آی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب به بهره برداری رسید.  

به گزارش میناب نیوز ،با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، استاندار هرمزگان، معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب ، امام جمعه میناب ، نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسولان استانی و شهرستانی مرکز  امروز صبح ام آر ای بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب افتتاح شد.  

این مرکز ام آر آی با، اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال  وظرف مدت 30 ماه راه اندازی شد.

بهزادی در ادامه افزود : دستگاه خریداری شده از شرکت فیلیپس و نوع آچی وا میباشد که یکی از پیشرفته ترین دستگاههای حال حاضر مراکز تصویربرداری دنیا است.

با افتتاح این مرکز قطعا بار مراجعه بیمار و همراهان بیمار به بیمارستان شهرستان از شرق استان به استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تسری می یابد، لذا این افزایش ظرفیت پذیرش بیمار، میتواند به عنوان یک ظرفیت برای شهرستان محسوب گردد.  

وی همچنین گفت با توجه به جمعیت بالای مراجعه کننده به بیمارستان که پس از طرح تحول نظام سلامت در بخش کلینیک صبح و عصر ، افزایش 300 درصدی (بیش از 7000نفر) داشته ضرورت احداث بیمارستان دوم را بیش از پیش نمایان می سازد.

رای دادن به این مورد
(3 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 456

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge