امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

دوره آموزشی مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب

 میناب نیوز:دوره آموزشی مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب برگزار شد . 

به گزارش میناب نیوز ،مسئول روابط عمومی  فرمانداری ویژه شهرستان میناب با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه تاکید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب  مبنی بر ارتقاء سطح علمی و آموزشی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ها و همچنین بر اساس مصوبه جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان میناب ، دوره های آموزشی در سطح مسئولان روابط عمومی های شهرستان میناب برگزار شد.

وی گفت: این دوره آموزشی با حضور استاد اکبری مدرس دانشگاه و نماینده شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی ایران در هرمزگان و باشرکت مسئولان روابط عمومی ها ی ادارات شهرستان میناب و به مدت یک روز در سالن اجتماعات  فرماندای ویژه این شهرستان برگزار شد .

حمید اسلامی افزود: در این راستا از مدیران دستگاه های مختلف شهرستان میناب  درخواست می شود بسترهای لازم جهت تحقق اهداف و برنامه های شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان را فراهم کنند.

 این مسئول ضمن تقدیر از همکاری استانداری هرمزگان و به ویژه مدیر روابط عمومی استانداری  خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده  با  روابط عمومی استانداری هرمزگان ان شاء الله این دوره ها تداوم پیدا خواهد کرد و همچنین با هماهنگی با اداره کل آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان  و پس از موافق برای دورهای بعدی گواهینامه معتبر آموزشی صادر خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 459

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge