امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

افتتاح پروژه های عمرانی میناب با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان

میناب نیوز:چهار پروژه عمرانی در هشتمین روز دهه فجر با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال با حضور دکتر رضا برومند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش میناب نیوز، دکتر رضا برومند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان در آئین بهره برداری از این پروژه ها، عنوان کرد: اساس و محور برنامه های مدیریتی استان بر توسعه متوازن و تمرکز زدایی نهاده شده که در این راستا توسعه شرق هرمزگان به طور جدی توسط استاندار هرمزگان و دولت پیگیری می شود.

 وی ادامه داد: با توج به برنامه های توسعه سواحل مکران که از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است و پیگیری هایی که برای اجرای این برنامه ها انجام شده، در آینده نزدیک شاهد تحولات بزرگی در شرق استان هرمزگان خواهیم بود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان افزود: شهرستان میناب مسیر دسترسی به سواحل مکران است و مسئولان این شهرستان باید از هم اکنون برنامه ریزی کنند تا حداکثر استفاده را از فرصت توسعه سواحل مکران داشته باشند.

 برومند با اشاره به برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: نگاه به هرمزگان در این برنامه، توسعه دریامحور است که در این زمینه شرق هرمزگان و از جمله شهرستان میناب دارای ظرفیت های بسیار خوبی است.

 وی خاطرنشان کرد: عزم دولت و استاندار هرمزگان بر توسعه متوازن هرمزگان است و همه باید همدل و همراه به یکدیگر کمک کنیم تا آنچه که در گذشته موجب توسعه نامتوازن شده بود را به تعادل برسانیم.

 شایان ذکر است؛ در این روز پروژه های سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه آزاد، دبستان شش کلاسه بازیاری، سالن ورزشی صالحین و سالن ورزشی سعیدی تیاب در شهرستان میناب افتتاح شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 481

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge