امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

کمک 180 میلیارد ریالی دولت به بخش بهداشت ودرمان شهرستان میناب

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از کمک 180 میلیارد  ریالی دولت به بخش بهداشت ودرمان شهرستان میناب خبرداد

به گزارش میناب نیوز ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از کمک بی سابقه دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت ودرمان شهرستان میناب خبردادواظهار امیدواری کرد: با افتتاح و بازسازی وتعمیر و مرمت  این پروژه ها شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان میناب  در در این بخش خواهیم بود.

وی با اشاره به جایگاه خدمات دهی  بیمارستان  حضرت ابوالفضل شهرستان میناب به مردم شرق هرمزگان و جنوب کرمان گفت:بالغ بر 90 میلیار ریال در بخش های مختلف از جمله ساختمان و تجهیزات ام آی آر و راه اندازی بخش nicu با شش تخت فعال در این  بیمارستان  برای خدمات بهتر به  شهروندان  هزینه شده است .

نمایده عالی دولت در شهرستان میناب گفت:این اقدامات شامل باز سازی ، تعمیر و مرمت مراکز بهداشتی درمانی در  مراکز بخش ها و روستا ها از جمله سختمان در مانی ، خانه پزشک ، خانه ماما،سرایداری،محوطه سازی است  .

وی در ادامه اذعان  داشت:بخش دیگری از اعتبارات در جهت محوطه سازی و نما کاری  و ساخت سرویس های بهداشتی  در مرکز بهداشتی درمانی مراکز بخش ها  است و از جمله مرکز بهداشتی درمانی درپهن ،سندرک  اشار کرد .

پاکدامن همچنین  گفت:راه اندازی و تجهیز پایگاه مشاوره رفتاری در  مرکز بخشها شهرستان از دیگراقدامات صورت  گرفته  در دولت تدبیر وامید  در شهرستان میناب است .

وی افزود یکی دیگر از برنامه های  دولت تدبیر و امید ایچاد و راه اندازی و تجهیز واحد دنداننپزشکی در مرکز بهداشتی  درمانی مرکز بخش ها عنوان کرد و خاطر نشان کرد:واحد دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی بخش بندزرک و توکهور شهرستان میناب راه اندازی و تجهیز شد ه است

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 464

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge