امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

دومین جشنواره سرود کانون های فرهنگی و هنری مساجد میناب برگزار می شود

میناب نیوز:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب از برگزاری دومین جشنواره سرود کانون های  فرهنگی و هنری مساجد میناب خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان،‌رضا اوژند در گفتگو با خبرنگاران گفت:‌با عنایت به برگزاری موفق اولین دوره مسابقات سرود کانون های مساجد و استقبال خوب گروه های هنری، دومین دوره این جشنواره با هدف شناخت، رشد، پرورش و استعداد های بالقوه بچه های مسجد در زمینه فعالیت های هنری و ایجاد رقابت سالم و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مسجدی و تلاش برای توسعه و پیشرفت فعالیت های هنری و تقویت روحیه نو آوری در بین جامعه امسال برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ‌اولین جشنواره سرود کانون های مساجد با شرکت ۱۷ گروه در سال ۹۲ و با حضور مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد برگزار گردید که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب اضافه کرد:‌این جشنواره به موضوعاتی همچون قرآن، نماز، ائمه اطهار، مسجد، انقلاب اسلامی و شعار سال ۹۳ “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری در فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار خواهد شد

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 417

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge