امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

آموزش نیروی انسانی مهمترین بخش ایجاد اشتغال در هرمزگان باشد

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: نیروی انسانی مهمترین بخش در ایجاد اشتغال است که می بایست با آموزش این نیرو زمینه های اشتغال پایدار را فراهم نمائیم.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری هرمزگان ابراهیم عزیزی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان افزود:سرمایه انسانی مهمترین قسمت اشتغال است و سود آوری بدون نتیجه گیری در ایجاد اشتغال پایدار، فاقد ارزش است .

وی با بیان اینکه اشتغال پایدار با آموزش نیروی انسانی ایجاد می شود تاکید کرد: با اعطای کمک های آموزشی، نیروی انسانی می تواند اشتغال فراهم شده را به اشتغالی پایدار مبدل نماید.

وی با بیان اینکه در مناطق آزاد ظرفیت های بالای اشتغال وجود دارد گفت : زیر ساختهای مناطق آزاد باید بررسی و توسعه داده شود و فرصتهای گردشگری و میراث فرهنگی را دراین مناطق گسترش داد.

مقام عالی استان در ادامه خواستار بررسی سیستم بانکی در استان شد و تاکید کرد: سیستم بانکی استان باید ظرف مدت 10روز آینده نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کند و آمار کسب و کار وفرصتهای شغلی را بالا ببرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه آسیب های اشتغال را باید پیگیری کرد بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا باعث سرو سامان دادن واحدهای تولیدی می شود ونبود این پیگیری عدم کسب و کار را به همراه دارد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 812

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge